perjantai 30. marraskuuta 2007

30.11. Macaronibox (sori huono "vitsi")

Tein perinteistä makrulaatikkoo, joka tarjoiltiin Heinz-ketsupin kanssa. (If anyone should wonder, mun mielestä Kerry on ihan ok jäbä. Tai ainakin parempi ku Bush.)

Tältä se näytti



ja näin hyvin se maistui. (No ookoo, on sitä vielä jäljellä, mun iltaruuaksi. Aion katsoa sen Teemalta tulevan dokumentin Leninistä ja leninismistä.)




Tässä on kuva meidän kaikista Tabascoista.



Olin eilen illalla ainejärjestömme neljännen vuoden opiskelijoiden sitseillä. Itse olen kyllä opiskellut hieman kauemmin. Mut kutsuttiin "koska mun olis pitäny olla tuutori" sinä vuonna. Ruuat oli maistuvia ja viinaakin oli tarpeeksi, tai ainakin tänään oli sen verran krapulaa, etten päässyt kotoa mihinkään.

PS. Vihdoin, vihdoin sain tämän julkaistua. Eipä tämä ollutkaan kun vasta kolmas yritys...

Ei kommentteja: